Zgłoszenie konta bankowego jest niezbędne aby holenderski Urząd Skarbowy Belastingdienst Nederland mógł wypłacić zwrot podatku dochodowego lub ubezpieczenia zdrowotnego.
Obecnie po zmianie przepisów Belastingdienst skrupulatnie sprawdza poprawność kont bankowych, a pieniądze ze zwrot podatku lub ubezpieczenia Zorgtoeslag wypłacane są przeważnie tylko na konta bankowe osób, które są jego właścicielami.
W związku ze zwiększoną weryfikacją poprawności zgłoszonych kont do Belastingdienst, Urząd Skarbowy wysyła pisma o ponownym podaniu danych konta bankowego oraz jego autentyczności.
Należy niezwłocznie na to pismo zareagować!
Poniżej prezentuje pełną procedurę jaką należy wykonać aby zgłosić konto bankowe do Belastingdienst Nederland.
Zawsze możesz wysłać Nam wiadomość e-mail po godzinach pracy, odpowiemy na drugi dzień.
+48 664-942-745
podatki@decret.pl
Skontaktuj się z Nami.
Jeśli nie zarejestrowałeś jeszcze polskiego konta bankowego albo konta z innego kraju lub otrzymałeś pismo o jego potwierdzenie musisz to niezwłocznie wykonać aby otrzymać przelew z Belastingdienst.
Poniżej prezentujemy co musisz wykonać:
Pismo możesz uzupełnić elektronicznie otwórz go w przeglądarce, wypełnij i zapisz. Jeśli twoja przeglądarka nie obsługuje formularzy aktywnych możesz pismo wydrukować wypełnić ręcznie a następnie zeskanować. Zapisany dokument na dysku otworzy też każdy program do obsługi dokumentów PDF.
Wykonaj w kolorową kopie w formie skanu swojego dowodu osobistego lub paszportu.
Uzyskaj zaświadczenie z banku, że jesteś jego właścicielem oraz wykonaj kopie w formie skanu.
Zaświadczenie nie może być starsze niż 3 miesiące.
Wypełniony druk z danymi konta, kopia dowodu lub paszportu, kopia zaświadczenie z banku.
Wyślij formularzem , który jest na tej stronie wraz z załącznikami do Nas.
Możesz też, bezpośrednio wszystko wysłać na adres email podatki@decret.pl
Po wysłaniu załączników skontaktuje się z Tobą Nasz konsultant i dokończy sprawę.
W przypadku otrzymania pisma Opgaaf rekeningnummer dotyczy tylko jeśli chcesz zarejestrować konto Holenderskie.
Poniżej prezentujemy co musisz wykonać:
Pismo możesz uzupełnić elektronicznie otwórz go w przeglądarce, wypełnij i zapisz. Jeśli twoja przeglądarka nie obsługuje formularzy aktywnych możesz pismo wydrukować wypełnić ręcznie a następnie zeskanować lub zrobić zdjęcie. Zapisany dokument na dysku otworzy też każdy program do obsługi dokumentów PDF.
Wypełniony druk z danymi konta.
Wyślij formularzem , który jest na tej stronie wraz z załącznikami do Nas.
Możesz też, bezpośrednio wszystko wysłać na adres email podatki@decret.pl
Po wysłaniu załączników skontaktuje się z Tobą Nasz konsultant i dokończy sprawę.