Zgłoszenie konta bankowego do Belastingdienst Holandia

Rejestracja | zgłoszenie lub zmiana konta bankowego do wypłat zwrotu podatku z Holandii , ubezpieczenia Zorgtoeslag z Belastingdienst Nederland. Zgłoszenie konta polskiego lub holenderskiego. Otrzymałeś pismo Opgaaf rekeningnummer?
Zgłoszenie konta bankowego do Belastingdienst Holandia

Załączniki


W zależności od rodzaju konta prosimy o dodanie załaczników

  • Konto Polskie - druk w danymi konta, kopia dowodu/paszportu, zaświadczenie bank
  • Konto inny kraj - druk w danymi konta, kopia dowodu/paszportu, zaświadczenie bank
  • Konto Holenderskie - uzupełniony dokument z danymi konta

Dane kontaktowe


Abyśmy mógł z Tobą skontaktować się nasz konsultant, prosimy o pozostawienie dany teleadresowych.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem formularza o rejestracje konta bankowego w Belastinddienst. Podaje dane kontaktowe, dane osobowe oraz załączone dokumenty dobrowolne. Jestem świadomy, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Akceptuje nawiązanie kontaktów telefonicznych oraz przesyłania wiadomości e-mail w celu realizacji usługi. Administratorem danych osobowych jest Biuro Rachunkowe DECRET - Krzysztof Jędrysik ul. Grunwaldzka 25, 39-100 Ropczyce NIP: 8181470729.

Rejestracja konta bankowego do wypłat zwrotu podatku z Belastingdienst Holandia.

Zgłoszenie konta bankowego jest niezbędne aby holenderski Urząd Skarbowy Belastingdienst Nederland mógł wypłacić zwrot podatku dochodowego lub ubezpieczenia zdrowotnego.

Obecnie po zmianie przepisów Belastingdienst skrupulatnie sprawdza poprawność kont bankowych, a pieniądze ze zwrot podatku lub ubezpieczenia Zorgtoeslag wypłacane są przeważnie tylko na konta bankowe osób, które są jego właścicielami.

W związku ze zwiększoną weryfikacją poprawności zgłoszonych kont do Belastingdienst, Urząd Skarbowy wysyła pisma o ponownym podaniu danych konta bankowego oraz jego autentyczności.

Należy niezwłocznie na to pismo zareagować!

Nasza oferta wykonania usługi

Czas realizacjido 7 dni
Opłata 99 PLN
Dla klientów wykonujących u nas rozliczenieBezpłatnie

W skład usługi wchodzi

  • Skompletowanie niezbędnych dokumentów
  • Wsparcie i pomoc
  • Zgłoszenie konta do Belastingdienst

Jakie konta bankowe można zgłosić ?

  • polskie
  • holenderskie
  • z innego kraju

Poniżej prezentuje pełną procedurę jaką należy wykonać aby zgłosić konto bankowe do Belastingdienst Nederland.

Godziny Pracy

Zawsze możesz wysłać Nam wiadomość e-mail po godzinach pracy, odpowiemy na drugi dzień.

Poniedziałek. -Piątek.08:00 - 16:00

Dane kontaktowe

+48 664-942-745

podatki@decret.pl

Skontaktuj się z Nami.

Mamy, zadzwonić do Ciebie?

Zadzwonimy do 5 min.

Procedura zgłoszenie polskiego konta bankowego

lub konta bankowego z innego kraju.

Jeśli nie zarejestrowałeś jeszcze polskiego konta bankowego albo konta z innego kraju lub otrzymałeś pismo o jego potwierdzenie musisz to niezwłocznie wykonać aby otrzymać przelew z Belastingdienst.

 

Poniżej prezentujemy co musisz wykonać:

1. Pobierz i wypełnij druk o zgłoszenie konta

Zgłoszenie konta bankowego

Pismo możesz uzupełnić elektronicznie otwórz go w przeglądarce, wypełnij i zapisz. Jeśli twoja przeglądarka nie obsługuje formularzy aktywnych możesz pismo wydrukować wypełnić ręcznie a następnie zeskanować. Zapisany dokument na dysku otworzy też każdy program do obsługi dokumentów PDF.

2. Kopia dowodu lub paszportu

Wykonaj w kolorową kopie w formie skanu swojego dowodu osobistego lub paszportu.

3. Zaświadczenie z banku

Uzyskaj zaświadczenie z banku, że jesteś jego właścicielem oraz wykonaj kopie w formie skanu.

Zaświadczenie nie może być starsze niż 3 miesiące.

3. Wyślij do Nas

Wypełniony druk z danymi konta, kopia dowodu lub paszportu, kopia zaświadczenie z banku.

Wyślij formularzem , który jest na tej stronie wraz z załącznikami do Nas.

Możesz też, bezpośrednio wszystko wysłać na adres email podatki@decret.pl

3. Kontakt z konsultantem

Po wysłaniu załączników skontaktuje się z Tobą Nasz konsultant i dokończy sprawę.

Zgłoszenia konta bankowego Holenderskiego

Opgaaf rekeningnummer

W przypadku otrzymania pisma Opgaaf rekeningnummer dotyczy tylko jeśli chcesz zarejestrować konto Holenderskie.

 

Poniżej prezentujemy co musisz wykonać:

1. Pobierz i wypełnij druk o zgłoszenie konta

Zgłoszenie konta bankowego

Pismo możesz uzupełnić elektronicznie otwórz go w przeglądarce, wypełnij i zapisz. Jeśli twoja przeglądarka nie obsługuje formularzy aktywnych możesz pismo wydrukować wypełnić ręcznie a następnie zeskanować lub zrobić zdjęcie. Zapisany dokument na dysku otworzy też każdy program do obsługi dokumentów PDF.

2. Wyślij do Nas

Wypełniony druk z danymi konta.

Wyślij formularzem , który jest na tej stronie wraz z załącznikami do Nas.

Możesz też, bezpośrednio wszystko wysłać na adres email podatki@decret.pl

3. Kontakt z konsultantem

Po wysłaniu załączników skontaktuje się z Tobą Nasz konsultant i dokończy sprawę.